theJensens

om allt och inget - och lite till

Shopping!

Kategori: familjen

Jag och Adrian fick varsin 100-lapp i helgen när vi hade hjälpt mormor att flytta över några kartonger från stugan till Ängelholm. Så imorse tog vi bussen ner till stan för att shoppa upp dom.
Adrian hade bestämt på förhand att han ville köpa en till monster-truck i samma serie av den han redan har. Men eftersom vi inte visste vars den var köpt gick vi in på BR-leksaker och Lekia, men där fanns den inte! Så efter att ha valt länge och noga bestämde han sig för att köpa en lååååång buss.(Sån som Isak har)
Jag köpte mig en bok för min hundring och sen var dom pengarna slut! Men vi var nöjda.

                                            

                                             Adrians väggmålning!

Jag sa till Adrian (halvt på skämt) att inte fick måla på väggen idag. 
Då blev han sur och skrek: -Nä, det ska jag inte göra för det gjorde jag igår!!
Jag tror han skäms lite grann... ...

Kommentera inlägget här: