theJensens

om allt och inget - och lite till

Gott Är Det!!

Kategori: familjen

Solen skiner och det är kalasväder idag!

Adrian fick vara på dagis idag på förmiddan, för alla -07:or skulle iväg på utflykt till Slottsskogen och titta på djuren.

Medans han var på dagis passade jag på att skriva in mig på arbetsförmedlingen och även göra det obligatoriska besöket där för att få a-kassa.
Känns så jädrans gott att ha satt bollen i rullning och fixat allt det tråkiga, nödvändiga, innan semestern!!

Efter arbetsförmedlingen promenerade jag Linnégatan upp till bussen.
Hittade en jätte mysig secondhand butik som jag aldrig har sett förr. Jättemycke kläder, skor och andra accecoarer hade dom. Fyndade till mig en lila/svart-randig kjol för 70 kr.

KOMMENTARER:

  • Catharina säger:
    2011-06-30 | 09:57:11
    Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/cathscorner

    Underbart att fynda litegrann mitt i sommaren! Ja det tycker jag absolut att ni ska komma ut och våldgästa oss här ute i förorten. Ska vi höras och boka in nåt så att det blir av kanske? Vore ju attans kul. Vad modig du är förresten som har sagt upp dig bara sådär! Kramar

Kommentera inlägget här: