theJensens

om allt och inget - och lite till

Spänningen Tätnar!

Kategori: familjen

i serien "Bron". Och I like it alot!! =)
Både serien och spänningen.



Fast jag måste erkänna att jag inte har en susning om vem sanningsterroristen skulle kunna vara. Men dom är många som verkar suspekta tycker jag!

En annan rolig grej med serien (tycker jag) är att gubbarna bakom denna är inga mindre än Måns Mårlind, Hans Rosenfeldt och Björn Stein. Vilka är samma shommar som låg bakom "De Drabbade". Ni vet, den där lite skumma serien som gick på Svt 2003 med en utomordentlig uppsättning av statister - bla JAG! :)
                                        
Jorå, Tv-debut a la Emma där jag nådde ett av mina mål här i livet; att få dö i Tv!
I närbild var det dessutom oxå! :D 

KOMMENTARER:

  • AnnMarie säger:
    2011-10-27 | 19:03:18

    Jaså detta var en nyhet.... kan man se dig??? Måste du ju visa nångång :)

  • Emma säger:
    2011-10-27 | 19:49:15

    japp, det ska jag visa dig. Jag var med i 10 dagar,men det som kom med var typ då jag dog =)

  • Catharina säger:
    2011-10-27 | 19:54:29
    Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/cathscorner

    Jag missade igår men har sett en del av Bron. Bra serie men inte supergrym tycker jag. Då har jag blivit mer förtjust i den där danska, Den som dräper. Riktigt bra tycker jag. Så du var statist i den serien? Jag såg aldrig den men vad kul. Var finns klippet att se. Hade ju varit superkul:) Jag gör som du i duschen trots att vi betalar själva. Fryser ju ihjäl om man ska hålla på att stänga av sådär,hrmf!!

  • alex säger:
    2011-11-08 | 03:32:44

    jag vet vem det är. det stod mellan han som dog av gasen i bilen och en till, asså om ha hade spelat in allt o spelat upp in för folk då, vilket lämnar en enda person som alla har sett men inte tänkt på!



    facebook.com/alexkeibler



    skriv till mig om du vill veta

Kommentera inlägget här: