theJensens

om allt och inget - och lite till

Kändisspaning på Bokmässan!

Kategori: Bilder

Den årliga bokmässan har varit i stan och jag, man och mor var där för att kolla in läget!
Lyckades komma hem med bara tre böcker som jag inte skulle ha från början, vilket är ett helt godkänt resultat för att vara mig! :)

Camilla Läckberg var såklart där och promotade sin nya bok! (Som jag köpte.)


Leif GW Persson i sin gröna väst.
(Undra om han flera stycken likadana västar som han byter mellan, eller om han bara har en? Och iså fall; torktumlar han den? Om inte; hur fasen hinner den bli torr till dan efter?)


Denise Rudberg


Martina Haag och Katerina Janouch. (och jag!)


Lilla Pernilla Wahlgren.


Alex Schulman


Glenn Hysén


En något otydlig bild. Men uppe på balkongen, längst ut till höger, sitter Per Morberg och i klungan av stående människor, halvt undanskymt, står Martin Melin.

Bingo Rimér.
(Henrik fick ta detta kortet på honom. Jag fick prestigeångest över att ta kort på en fotograf!)


Plura och Alexandra Zazzi lagade mat.


Maria Montazami var dagens publikmagnet. Jädrans vad många det var som ville ha hennes autograf! Såg oxå att hon hade med sig en toffs som hon glatt poserade med vid några tillfällen :)


Bamse och han pappa, Rune Andréasson var där. Adrian fick en liten kråka av han!
  

Dagens mest otippade kändis var Joacim Cans! Han var där privat och gick omkring och kollade i montrarna.
Henrik posar bredvid och kände sig som en fjortis, men det var faktiskt Cans idé att dom båda skulle vara med på kortet! :)

KOMMENTARER:

  • Annica säger:
    2011-09-26 | 21:13:33

    fan du vann ju lätt emma!!!

    Grattis till dig!!

Kommentera inlägget här: