theJensens

om allt och inget - och lite till

Man ska inte ropa "Hej" förrns man hoppat över ån!

Kategori: familjen

Förutom att Adrian har kvar sin envisa hosta, har han haft sin feberfria dag och visade igår tendenser på både understimulans och överskottsenergi, då han klättrade på mig så gott som hela tiden! Så imorse skeppade pappa Henk iväg honom till dagis.

Klockan kvart över 8 ringde dom från dagis och undrade om jag kunde hämta hem grisen-fisen för dom misstänkte att febern har kommit tillbaka. När jag hämtade honom berättar fröken att han varit hängig hela morgonen, bara legat i myshörnan och t.o.m sagt att han inte orkat följa med på utflykten han skulle på. Och det är ju verkligen inte likt honom att tacka nej till det!!

Nu blir vi hemma resten av veckan och jag ska passa på att kurera mig själv oxå. För nog tusan hade dagisfröken rätt i sina misstankar om att Adrian hade feber!:(
  

Kommentera inlägget här: