theJensens

om allt och inget - och lite till

Lycko-kramar till en pensionär!

Kategori: Pyssel

Har gjort ett litet kort till en Elizabeth (en go dam som är min kontaktperson på ett av ställena jag städar på) som jobbar sin sista dag imorgon, innan hon går i pension.
Ett psykiskt jobbigt kort att göra, då jag vaknade inatt kallsvettig och i panik över att inte hinna klart med kortet tills imorrn. Ja, inte ens det, eftersom jag helst inte lämnar ifrån mig ett kort som har rinnigt lim...

Men nu är det ÄNTLIGEN färdigt!:) Det enda som är kvar är att allt ska torka och det borde det göra över natten.
    
Så här blev insidan. Känner ni igen stilen på texten? Det kan bero på att jag försökt härma typsnittet från eftertexten av "Trazan och Banarne":)
    
Blommorna har jag knåpat ihop själv med kaffefilter-papper. Gillar det materialet starkt!:) Bladen har jag stansat ut av två punchar (nej, inte drycken) som jag fyndat på en utförsäljning av en scrapbook-butik i Sävedalen:D
    
Meeen.... jag ångrar att jag satte dit "blopp-pärlorna" på framsidan! Det blev lite för mycket, eller kanske bara malplacerat. Jaja, inte så mycke att göra åt nu, men skit'å! Så här såg det ut utan ialla fall...
    

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2012-03-29 | 21:44:00

    Bra jobbat!

  • Annica säger:
    2012-03-30 | 12:10:02

    såg tomt ut utan pärlorna tyckte ja

  • Eja säger:
    2012-03-30 | 19:52:49

    Emma, ett underbart kort. Om jag vore Elizabeth skulle jag bli jätteglad. Kram på dig

Kommentera inlägget här: