theJensens

om allt och inget - och lite till

Ett morsdagskort

Kategori: familjen

Hade tänkt att slå på stort idag med hela två (2) inlägg om ihop-pysslade kort. Morgonens inlägg gick ypperligt bra att lägga in och vill ni kika på ett bröllopskort kan ni göra det här :)

Men tji på näsan fick jag nu när jag skulle lägga in mitt morsdagskort till allmän beskådan! Har glömt att ta några bilder på kortet ju!!! Hur less kan man bli på sig själv?!

Jag vet exakt hur det hela har gått till; Jag blev klar med kortet för ett tag sedan och tänkte att jag tar kort på det senare för jag har gott om tid innan det måste skickas iväg! Och när det väl var dags för att postas (vilket jag dessutom har varit så jäkla nöjd över att jag gjorde i tid) tänkte jag att jo, men det klart jag redan tagit kort på det. Jorå, så att...:/

Men ialla fulla fall gjorde jag ett kort till min mor som hon gillade, och det är ju egentligen huvudsaken:)

Min mamma (som jag helt sonika, utan att fråga om lov, lägger upp en bild på;)
     



KOMMENTARER:

  • Eja säger:
    2012-05-28 | 10:43:12

    Hade varit roligt att få se kortet men det viktigaste är ju ändå att mamma har fått det. Kram

  • Anonym säger:
    2012-05-28 | 12:37:06

    Ja och att mamma var nöjd.

Kommentera inlägget här: