theJensens

om allt och inget - och lite till

Sponsrad, eller?!

Kategori: familjen

Detta gott folk, är min outfit de dagar i veckan jag tar min lilla gympapåse och traskar ner till Fysiken för att leka hurtbulle en timma eller så. Man skulle ju nästan kunna tro att jag är sponsrad av ett lokalt städföretag, men så är icket fallet. Det är snarare så att jag lever efter devisen "man tager vad man haver". Och jag är på tok för snål (eller ekonomisk, det beror på hur man tolkar det) för att lägga massa pengar på coola träningskläder, när det i grund och botten är en följsam tröja jag behöver svettas i. För min del behöver den varken vara snygg eller tuff när jag hoppar omkring i gympasalen:) Lite smygreklam för den bästa arbetsgivaren jag har haft kan ju för sjuttsingen inte heller skada, tyck jag!
 
OBS! Bilden är tagen efter dagens combat-pass, därav den lätt stissiga blicken och grisskära hudtonen:)

KOMMENTARER:

  • Eja säger:
    2012-11-22 | 09:00:04

    Instämmer, det är inte så noga vad man har på sig när man tränar.

  • Mamma/Mormor/Kerstin säger:
    2012-11-22 | 11:51:51

    Jag fick titta med förstoringsglas för att se vilken som var din bästa arbetsgivare. "En pressad skolstäderska i Växjö tog hjälp av sin sambo för att klara städningen. För det fick hon en varning av
    sin arbetsgivare." Citat ur dagens HD. Det kan inte ha varit Bohus.

Kommentera inlägget här: