theJensens

om allt och inget - och lite till

En dag på stan!

Kategori: Mode, familjen

Tog en paus i pluggandet idag, då min mor kom på besök i storstan. Riktigt mysigt hade vi det med lunch på Brasserie Lipp, go'fika på Espresso House och ompyssel på Gilda! (Jorå, här namedroppar vi hej vilt!) Emoji
 
Mamma manikyrade sig av ett presentkort hon fått av oss när hon fyllde år sist, och till mig hade hon bokat en ryggmassage i tidig födelsedagspresent. Riktigt skönt att bli ompysslad en stund. Jag kan ha slumrat till en stund, för jag tyckte att hon knappt hann börja knåda, innan tiden var slut....
 
Efter jag hade följt henne till tågstationen gick jag in på Lagerhouse och köpte ett blockljus. På väg ut från affärn råkade jag blicka in i klädbutiken Missäy som ligger mitt emot och som i ett sken från ovan (kan ha varit en spotlight) såg jag JACKAN I MITT LIV!!
 
Det fanns liksom inget negativt med den över huvud taget! Passade som ett smäck och ett helt ok pris för mitt ofeta studielån. Blir tvungen att köpa den och ge mig den till mig själv som födelsedags-/skolavslutningspresent i slutet på veckan. Måste. Bara. Ha! Emoji
 
Mor fikandes på blåbärspaj.
Jag drack en gudomlig Caramel Latte.
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Mamma/Mormor/Kerstin säger:
    2013-04-29 | 23:56:50

    Tack för en fin dag!Hoppas det går bra på torsdag.

  • Eja säger:
    2013-04-30 | 19:40:40

    Så mysigt ni hade, Kram

  • Catharina säger:
    2013-05-04 | 00:00:45
    Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/cathscorner

    Alltid mysigt med morshäng;) Låter som om ni hade en toppendag! Kram

Kommentera inlägget här: