theJensens

om allt och inget - och lite till

En dag tidigare än beräknat....

Kategori: Pyssel

.... men nu har jag (äntligen) fått jullov!
 
Idag var det min sista praktikdag på ÖNH. Tråkigt att det är över, men ack så skönt det ska bli lite ledigt nu. Fick en fin hyacint i julkruka av de goa sekreterarna, minikramkalas och en liten klump i halsen innan det var dags för mig att gå hem. Dom sa att jag var välkommen tillbaka, och maybe baby blir det en jobbansökan dit till våren. Kan absolut tänka mig det!
 
Har lärt mig mycket under dom här veckorna som varit, allt ifrån massa medicinska saker som har med öra, hals och näsa att göra, men även husmorstips med Yes diskmedel som tvättmedel och hur man får till en riktig god risgrynsgröt.
 
Det första jag ska göra för att fira ledigheten imorrn är att sova. Länge! (Förmodligen vaknar jag ändå skittidigt bara för att)
 
Såklart hade jag knåpat ihop något litet till mina två handledare, you know me! Margareta fick lite choklad som jag hade gömt i en fejkbok. Till Susanne gjorde jag en tepåsehållare eftersom jag vet att hon gillar te.
Liiite orutinerat att jag inte hade tänkt på viken färg tepåsarna var förpackade i. Skar sig lite grann i färgen...
 
 
 

 

KOMMENTARER:

  • Jessica säger:
    2013-12-19 | 20:39:11
    Bloggadress: http://jessicaspysselhrna.blogspot.com/

    Åhh vad fina de blev!!!

    Kram Jessica

    Svar: Tack, Jessica! Kram
    Emma Jensen

  • Eja säger:
    2013-12-19 | 20:53:04

    Så fina, dom blev väl jätteglada. Kramar

    Svar: Tack Eja! Ja, dom blev glada och chokladen var halvslut redan vid lunch, fick jag höra sen, hehe. Kram
    Emma Jensen

  • Catharina säger:
    2013-12-19 | 21:49:55
    Bloggadress: http://metrobloggen.se/cathscorner/

    Gött med jullov! Vill också ha det din jäkla gottegris där, hrmpf!!:)

    Du gör så otroligt fina kort. Hoppas dem blev glada. Ert julkort från förra julen står faktiskt fortfarande framme. Visserligen en bit in i vitrinskåpet men jag skådar det varje gång jag går till köket ifrån vardagsrummet och när jag kommer från hallen in i vardagsrummet. Har helt enkelt inte hjärta att lägga något så fint i låda där det bara samlar damm. Det du:)

    Kram kram

    Pöss på dig!

  • Marie säger:
    2013-12-21 | 13:23:38

    Jättefina:)
    Du är ju riktigt duktig:)

    Svar: Tack Marie! :) Kram
    Emma Jensen

Kommentera inlägget här: