theJensens

om allt och inget - och lite till

Sista dan med gänget på Åby

Kategori: Bakning, Jag, Plugg, Pyssel

Den 6:e maj kändes det som att det var suuuuuperlänge kvar till det skulle bli den 28:e juni. Åtta veckor, nästan två hela månader, låg framför mig med praktik på Åby vårdcentral. Men SVISCH! sa det bara och så var den tiden förbi!
 
Jag har haft det jättebra på min praktik och fått se och lärt mig massa nya saker. T ex att grönsåpa är toppen mot torra fotsulor och att bandet som jag alltid trott hette Stones Hour, faktiskt heter Stone Sour. (Fast det var iof när jag läste Metro jag såg det och har väl egentligen inte så mycket av yrket som vårdadministratör att göra. Men tidningen läste jag på ÅbyEmoji)
 
Det var med vemod i maggropen jag sa hejdå till kollegorna när det var dags att gå hem. Nu är det nya äventyr som väntar runt hörnet!
 
Fick en fin avskedspresent.
Jag hade bakat och gjort ett litet dubbelvikt kort till eftermiddagskaffet som tack för den här tiden, som blev mycket uppskattat.
Blev själv ovanligt nöjd med färgläggningen av Tildas klänning!
 
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Annica w säger:
    2013-06-28 | 23:51:57

    Hur gör man me såpan ??

Kommentera inlägget här: