theJensens

om allt och inget - och lite till

Datahaveri

Kategori: familjen

Tjena! Pga att alla nästan alla datasystem låg nere idag (i alla fall imorse) fick jag en kortis dag på parktiken. Ett APT-möte, två inskrivna patienter och sen var den dagen slut. Hämtade Adrian från skolan tidigare än beräknat och vi tillbringade den extra tiden med att städa. Typ kul - inte - men det behövdes.
 
För övrigt går praktiken bara finfint. Är nu inne på tredje veckan på ÖNH och förra veckan kände jag att jag börjar få lite grepp på verksamheten och avdelning och mottagning, ronder och konferenser. Ja jisses, vad mycket större det är att vara här än på en vårdcentral! Första veckan gick jag som i ett töcken av förvirring.
 
Nä, nu ska jag glo lite på Leif GW och se vad veckans brott är!
 
Två grabbar som stolt visar upp sina egendesignade bilar.
 

KOMMENTARER:

  • Farfar säger:
    2013-11-12 | 22:18:27

    Fräcka bilar, kommande jobb på Volvo kanske. Du Emma har väl också många jobberbjudand på gång.

    Svar: Nä, Adrian ska ju bli Thaimatskock när han blir stor och köra monstertruck och flytta till Thailand -om han själv får bestämma! :) Min handledare och hennes chef undrade när min skola slutar och frågade om jag ville komma till ÖNH sen. Men vi håller det öppet så länge :)
    Emma Jensen

  • Mamma/Mormor/Kerstin säger:
    2013-11-12 | 22:28:04

    Vad är APT-möte?

    Svar: APT= ArbetsPlatsTräff. Möte med chef och medarbetare. Alltså ett vanligt hederligt personalmöte
    Emma Jensen

Kommentera inlägget här: