theJensens

om allt och inget - och lite till

8 november 2013

Kategori: familjen

Nej, jag har inte gått och blivit galen den senaste tiden. Jag vet att det fortfarande är oktober och inte ens november än, men det här datumet gott folk, är ändå ett datum att lägga på minnet. För det är exakt det datum då jag och mannen är på Hovet i Stockholm och headbangar som galna nickedockor på konsert med Five Finger Death Punch och Avenged Sevenfold. NOT!! Emoji
 
Bitter som få är jag att vi inte är där just då. Första konserten på länge som jag verkligen hade velat gå på, med ett favoritband för mig och ett favoritband för honom. Och med tanke på vi inte varit på konsert på över ett år, börjar abstinensen göra sig påmind. Men är man blott en fattig student är det bara att inse fakta att man inte har råd med just detta nöje...
 
Varför kunde dom inte haft Göteborg på sitt turné-schema?! Why, why, WHYYYYYYyyyyyy....
 
Kommentera inlägget här: