theJensens

om allt och inget - och lite till

En dag på bokmässan

Kategori: Böcker, Jag

I år hade jag väldigt trevligt sällskap med världens bästa Annixen till bokmässan. Som vanligt var det mycket folk där som man fick trängas med och precis som vanligt kom man hem med en hel del nyinköpta böcker. Jag som just nu håller på att läsa sista boken i högen av böcker från förra årets bokmässa, fyller gladeligen på förrådet igen. Jag kan ju inte hjälpa att just mina favoritförfattare får för sig att släppa nya böcker bara så där! Emoji
 
Mycket folk var det.
Annica fick autograf av Johan Theorin.
Och Viveca Lärn. Som tittar i fel kamera.
Golunch'n åt vi på restaurang Estrad där det serverades buffé. Fiskgrytan var huuuuur god som heeeeelst!
Det här skrattade vi gott åt ett tag.... *dålig humor*
En del av mina inköp.
 

KOMMENTARER:

  • Annica w säger:
    2013-09-29 | 21:15:05

    Men helvete va ja ser ut! ! Fet o go, det e ja de :-(

    Svar: Määh, du ser inte fet ut!!! Men go! :)
    Emma Jensen

  • Annica w säger:
    2013-09-29 | 22:13:32

    Hahahaaha tack :-)

Kommentera inlägget här: