theJensens

om allt och inget - och lite till

Ett steg närmare examen

Kategori: Jag, Plugg, Virkning

För idag var det sista dagen på den tredje och sista praktiken! Tjoho faderittan lej! Emoji 
 
Fast det är ju alltid tråkigt och vemodigt att lämna ett ställe man har varit så länge och där man dessutom har trivts så himla bra på. Psykiatri Psykos is da shit! Under de här nio veckorna har jag fått lära mig en hel massa om LPT:er, HSL:er, behandlingsmetoder och paragrafer av alla dess slag mm och eftersom jag jobbade i psykiatrin öppenvården i somras var det väldigt intressant att få se hur även slutenvården fungerar.
 
Och aldrig förr har jag då varit på en praktikplats där jag haft så många skrattanfall som på denna. Ja, herrejösses vad jag har skrattat! Kommer sakna alla underbara människor där borta i Mölndal. Puss på er Sara, Janna, Kristina, Helen, Cicci, svärfaster Gun (som dock inte heller är kvar där) Maria, Gunilla, Lotta, Markus, Yeu-Jiann, Annika mfl!
 
Hade bakat lite gofika till dom som avsked. Blev diamrulltårta och kokoskaka.
Min handledare Sara bara ääääälskar elefanter och dödskallar, så det var ju inte så svårt att komma på vad jag skulle knåpa ihop till henne i avskedspresent. Virkade (såklart) en liten elefant...
.....och en dödskallesjal!
Av de fina kollegorna fick jag en söt blomma och finchoklad! Emoji
 

KOMMENTARER:

  • Sara säger:
    2014-04-16 | 21:31:38

    Naaaw, underbar du e ♥ Härliga kakor va de me. Vi kommer sakna dig men ja har ju mina fina saker att titta på! Vi syns ogen...

  • Sara säger:
    2014-04-16 | 21:31:40

    Naaaw, underbar du e ♥ Härliga kakor va de me. Vi kommer sakna dig men ja har ju mina fina saker att titta på! Vi syns ogen...

  • Mamma/Mormor/Kerstin säger:
    2014-04-17 | 10:51:11

    Hur stor är den jättesöta elefanten?

    Svar: När den sitter är den ungefär 12 cm om jag inte minns fel
    Emma Jensen

Kommentera inlägget här: