theJensens

om allt och inget - och lite till

Jag har nog den bästa bonussonen - ever!

Kategori: Dante

Älskade Dante kom hem till oss idag efter att ha varit en vecka i Frankrike på semester med sin mamma. Helt underbart verkar han ha haft med sol och värme, klätterväggar och ormar.
 
Och bästaste bonussonen måste han bara vara, det är jag helt övertygad om! Varför skulle han annars komma hem med en extra lufttorkad fransk korv som han köpt till mig, bara för att han vet att jag älskar det?! Till Adrian hade han köpt en gigantisk påskhare av choklad och för att inte pappa skulle bli ledsen att han inte fått någon present, hade han köpt ett paket blåbärstuggummin till honom. Allt direkt från södra Frankrike. Han är för go, den söta Danten!
 
(Jag vet, han är bästa bonussonen även om han inte skulle ha köpt gottat till oss!!)
 
Kommentera inlägget här: