theJensens

om allt och inget - och lite till

Fuck cancer!

Kategori: familjen

Efter en kontroll med mammografi och ultraljud kan jag nu dra en lättnadens suck. Knölen jag trott mig känna var inget annat än en mjölkklörtel som fått för sig att vandra nedåt. Hängpatte, here I come. Men hellre en hängpatte eller två, än cancer!
 
Nu kan jag i alla fall släppa detta och sova gott om nätterna igen.
 
Dagens bild har egentligen ingenting med bröstcancer att göra, mer än att jag såg detta i dagens Metro när jag satt i väntrummet på Mammon. Troligt att det är barnens egna ord när de beskriver sin design på deras pepparkakshus. NOT! (För den som inte ser texten står det "Inez, 4, och Cosswa, 6: Glasyrerna i regnbågsmönster och konstruktionen har ett ackumulativt växande (?) med ett fantasifullt och tillåtande modus operandi.")
 

KOMMENTARER:

  • Eja säger:
    2014-12-04 | 20:08:23

    Så skönt att det inte var värre. Dragningskraften kan man ju inte göra så mycket åt ha, ha. Kramar

    Svar: Ja, det var skönt att få det beskedet! Kram
    Emma Jensen

Kommentera inlägget här: