theJensens

om allt och inget - och lite till

IG i uppförande!

Kategori: familjen

Det betyget går idag till min son för dagens hämtning på skolan. Hujedamig, vilken pärs det är att släpa/dra en skrikig och grinig unge i uppförsbackarna här på Guldhedsberget i halvt snömodd! Och inte nog med det så måste man in på affär'n på vägen för att toapapperet nästan är slut. Allt för en sketen pinnes skull. Mamma Emma var nalta förbannad när vi kom hem. MORR!!
 
Jag ger även mig själv ett litet IG för dåligt studieteknik. Att sitta vid datorn och slösurfa, virka eller steka pannkakor till Adrians matsäck imorrn är inget bra sätt att få in ekonomiteori i skallen till fredagens tenta, det kan jag lova.... Nä, får väl ta tag i detta nu. Gäsp, vad trött jag blev helt plötsligt!
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Eja säger:
    2014-01-29 | 20:15:02

    Livet är en strid Emma, men rätt "gött" ändå. Krama din familj från mig

Kommentera inlägget här: