theJensens

om allt och inget - och lite till

Om jag måste välja

Kategori: Jag, Plugg

Om någon skulle fråga mig vilken del av dagen jag skulle beskriva som trevligast, skulle jag inte ha svårt alls att välja faktiskt! Det är nämligen såhär min dag har sett ut:
 
Förmiddag/eftermiddag: Satt och stirrade på ett antal papper som innehöll massa företagsekonomiteori. Försökte få det att fastna i skallen, för det är så mycket lättare och behändigare när man ska skriva tenta då, men vet inte än hur väl det lyckades. Det återstår att se. Imorrn. Ungefär vid lunchtid fick jag ett sjukt stort craving av semla från ingenstans. Kollade i kyl och skafferi om det mot all förmodan fanns något substitut för mitt begär, men hittade bara gårdagens pastagratäng som jag inte alls var sugen på. La mig på soffan istället och fortsatte att stirra på papprena tills jag råkade somna.
 
Tidig kväll/kväll: For ner till Vasaparken och träffade 14 stycken av sekreterarna på ÖNH och åt middag med lite vin på restaurang Smaka. Hjortwallenbergaren var god, men kanske ingen wow-upplevelse för smaklökarna. Men det vägdes lätt upp av det supertrevliga sällskapet vid bordet. Jag trivs så himla bra med det gänget!
 
Kan någon gissa nu vilken del av dagen jag skulle välja? Den som gissar på för- och eftermiddagen har FEL, FEL, FEL!
 
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: