theJensens

om allt och inget - och lite till

Packad och klar

Kategori: familjen

Eller i alla fall nästan. Lite småsaker kvar bara. För imorrn åker jag till Linköping!
 
Tre dagar blir jag borta å jobbets vägnar, på något som kallas för Urologidagarna. Det är jag och en till kollega som fått äran att åka dit från sekreterargruppen. De mer rutinerade kollegorna, som har varit med på Urologidagarna förr om åren, har utlovat massa nöje med god mat och mingel, intressanta föreläsningar och inte minst gratis pennor och godis i sinne! Och ni vet ju vad jag brukar säga om gratis saker, eller hur?!
 
För mig är det lyx nog att få bo på ett hotellrum alldeles själv! (Gratis, det med) Det har jag aldrig gjort förut.
 
Den manliga delen av det Jensenska hushållet kommer nu att få klara sig bäst dom kan här hemma. Men det kommer nog gå bra. Säkert alldeles galant.
 
Eller som Adrian sa innan han skulle gå och lägga sig: -Mamma, är det imorrn du åker?
-Ja, det är det.
-YES!
 
Jorå, så att ehh.... Känt ja mig int överflödi förr, så gör ja ne nu!
 

KOMMENTARER:

  • Mamma/Mormor/Kerstin säger:
    2014-09-30 | 21:58:48

    Ha det bra!

  • Annica W säger:
    2014-09-30 | 22:22:05

    Ta pennor till mig! ; )

  • Eja säger:
    2014-10-01 | 20:52:18

    Ha det så härligt, det är dig väl unt. Kramar

  • Catharina säger:
    2014-10-04 | 12:27:16
    Bloggadress: http://metrobloggen.se/cathscorner/

    Hoppas att du hade det bra och fniss för Adrians kommentar, hahaa:) Kram på dig!

Kommentera inlägget här: