theJensens

om allt och inget - och lite till

Den där makeovern

Kategori: familjen

Ser ni nåt annorlunda med bloggen?
 
Om inte så har ni varit inne på tok för sällan och läst om mitt lite halvtråkiga och förmodligen helt vanliga liv. Men det gör inget, för jag är glad ändå!
 
Det blev en makeover nästan på årsdagen av bloggens start med bara någon dags marginal. Ska se om jag kan ändra lite med vissa färger och format under vägens gång, fattar ju inte riktigt hur man bär sig åt, men annars får det väl vara såhär ett tag framöver.... Förutom att förändring förnöjer så kommer jag att kunna ha lite större bilder i fortsättningen. Tror jag i alla fall.
 
Testar idag med en bild som inte alls var taget igår, utan för ungefär 4 år sedan. Då Dante var lika gammal som Adrian är nu. Ja, jösses vad tiden går!
 
 

KOMMENTARER:

  • Mamma/Mormor/Kerstin säger:
    2015-02-19 | 15:35:16

    Var är bilden tagen? Jag känner inte igen utsikten från fönstret.

    Svar: nä det är inte härifrån. Vi var och hälsade på Kenth och Eja när husvagnen stod i Borås.
    Emma Jensen

  • Eja säger:
    2015-02-19 | 16:10:15

    Så fina pojkarna är!! Längtar efter er...

    Svar: <3
    Emma Jensen

Kommentera inlägget här: