theJensens

om allt och inget - och lite till

Känslor

Kategori: Jag

Ledsen, arg, nedstämd, grinfärdig, förbannad, less, förvirrad och stundtals till och med lite hatisk. Det är bara några av de känslor som har virvlat omkring i mig de senaste dagarna. Känner mig dum och naiv som gång på gång går på att "folk" har grävt ner stridsyxan och lagt saker och ting bakom sig. När fasen ska jag lära mig att bara för att "folk" umgås och har trevligt tillsammans, betyder det uppenbarligen inte att dom över huvud taget gillar varandra?! (Eller personer i periferin)
 
Jag måste ju vara knäpp i hela huvudet som umgås och har roligt med folk som jag faktiskt tycker om på riktigt, och försöker i största mån undvika personer jag ogillar. Detta för att i så stor utsträckning som möjligt slippa klistra på ett falskt leende och låtsas gilla de som jag egentligen inte alls kommer överens med. Måste sluta tro att alla tänker som jag....
 
Det är stunder som denna som jag, mer än någonsin, uppskattar alla de i min närhet som får mig att må bra. Min man, mina barn, de bästa väninnorna, goaste arbetskamrater och gamla barndomskompisar. Jag hoppas ni vet vilka ni är!Emoji 
 
Men imorrn tänker jag stoppa undan alla negativa känslor i en liten låda, för då ska jag och de bästa väninnorna åka till Ullared och shop all my sorrows away!
 
Påbörjad shoppinglista. Misstänker starkt att det kommer att tillkomma lite saker på plats imorrn.
 

KOMMENTARER:

  • Svärfar säger:
    2015-02-22 | 01:24:32

    Nej, uch och fy hur kunde det bli så här. Ullared du kunde väl ju hellre åkt till Borås.

    Svar: Det är en lång historia som jag förmodligen inte vet hälften av...... Men Ullared is da shit! Mycket roligare än Borås :) Kram
    Emma Jensen

Kommentera inlägget här: