theJensens

om allt och inget - och lite till

Nyårslöfte

Kategori: Jag, Virkning

Imorse var jag ute på årets första joggingrunda. Men jag vill dementera alla eventuella rykten på att detta skulle ha något med nåt nyårslöfte att göra. Nä, precis som de senaste åren skiter jag i fullständigt i nyårlöften som går i hälsans tecken med diverse dieter och gymkort och allt vad det innebär. Detta kan till och med vara både första och sista joggingrundan för i år, förmodligen inte men vem vet?!
 
Men jag har faktiskt klurat på ett annat nyårslöfte. En riktig utmaning och något jag tror jag verkligen kommer att få påminna mig om mer än en gång för att kunna hålla, något stort att bita i. Ja, ni fattar grejen. Årets nyårslöfte för mig själv är nämligen att INTE köpa mer garn! I alla fall inte förrns jag har virkat undan mina fem påsar som jag har stående här bredvid soffan. För en garnoman som jag kommer det att bli nalta svårt!
 
OBS! Vid eventuella beställningar är det fullt tillåtet att köpa garn, för tekniskt sett är det ju inte jag som köper garnet då eftersom jag tar betalt för materialet av beställaren. OBS nummer 2! Donationer tas också tacksamt emot. Ni ska för allt i världen inte tro att jag har så mycket stolthet att jag inte tar emot om det erbjuds, för det har jag inte! Vill även passa på att flagga för min födelsedag som är 1 maj. Emoji 
 
Dessa ska bort.
 

KOMMENTARER:

  • Eja säger:
    2015-01-04 | 19:51:06

    Ha, ha den var bra min goa Emma. Kramis

Kommentera inlägget här: