theJensens

om allt och inget - och lite till

Träningsvärk och frisörbesök

Kategori: Adrian, Jag

Kan. Inte. Röra. Mig. Träningsvärken kickade in styggt på mig i morse efter ett pass bodycombat igår kväll. Första passet på jag vet inte hur länge. Men tänker att nu är det fasen dags att sätta igång det här med träning. Igen.
 
Trots träningsvärk i sinne så åkte jag och Adrian ner till stan för att strosa lite i affärer och ett frisörbesök för den unge herrn. Adrian sa att han kunde ta cykeln ner till stan så jag kunde jogga bredvid. Jag tackade vänligt, men bestämt nej till det förslaget och vi tog bussen istället. Vi hade rätt mysigt på stan tillsammans och nu är han nyklippt lagom till första skoldagen på vårterminen som är imorgon.
 
Adrian lånade kameran och passade visst på att ta lite selfies.
 
Kommentera inlägget här: