theJensens

om allt och inget - och lite till

Resultat

Kategori: Jag

Klar med näst sista träningspasset (eller näst, näst, näst första beroende på från vilket håll man räknar) för den här veckan. Efter att ha kört nu 3 - 4 pass i veckan under åtminstone tre veckors tid, känner jag att det äntligen går lite lättare, känner mig lite starkare. Idag orkade jag till och med att göra alla knädips som vi skulle göra i plankan! Emoji 
 
Vill även flagga för mitt bästa köp från Ullared som jag gjorde när jag och Annix var där för några veckor sedan. 2-pack hårhandukar i något sorts microfibriskt material för 69 kr. Som hittat! Och som gjorda för att rulla upp håret till en turban och torka på ett litet kick. Bokstavligt talat eftersom de är sydda speciellt för det ändamålet!
 
Tack Jemina och Christian för köptipset. Vill gärna lobba tipset vidare till alla som gillar att ha en turban på huvudet emellanåt. Åk till Ullared och köp, vettja'! Emoji
 

KOMMENTARER:

  • Eja säger:
    2015-03-05 | 22:07:31

    Kul att se, en sådan turban har jag haft i tio år. Jag skickade efter den, men varifrån har jag glömt.

  • Anonym säger:
    2015-03-06 | 06:27:43

    Härligt att du gillar den, visst fungerar den bra😊

  • Jessica Degerman säger:
    2015-03-06 | 06:44:18

    Jaaa, såna där turbaner har ju jag också! Dom är verkligen super! :)

  • Catharina säger:
    2015-03-11 | 22:02:34
    Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/cathscorner/

    Men vadå hårhandduk? Det går ju lika bra med vanlig handduk! Jag kör alltid vanlig handduk som jag virar ihop som en turban mitt på skallen. Fattar inte alls varför jag skulle drista mig till att köpa särskild hårhandduk? Vad är grejen liksom???

    Svar: Grejen är att den är sydd som nästan som en påse för hövve och sen med en flärp där man sätter fast själva virandet i och då sitter turbanen som berget hur mycket du än headbangar, om du skulle få för dig att göra det efter duschen. En mycket praktisk liten sak tycker åtminstone jag som aldrig får en vanlig virad handduk att sitta kvar på skallen en längre stund. Rör på mig för mycket kanske?! Sen torkar mikrofiberduken mitt hår mycket snabbare än vanlig frotté. :)
    Emma Jensen

Kommentera inlägget här: