theJensens

om allt och inget - och lite till

Principfast? Ehh.... nej!

Kategori: Jag

En gång för ganska exakt fyra år sedan lovade jag mig själv dyrt och heligt att aldrig, någonsin, ever!! tatuera mig igen. Över min döda kropp att jag skulle utsätta mig för sådan smärta ingen! Så tänkte jag då, när jag fick min sons namn inpräntat på armen.
 
Så slutade jag tänka för ett tag sedan. Då började jag istället tänka att fasen å, vad jag skulle vilja ha ett garnnystan med en virknål på armen. Därför vinkade jag idag farväl till lilla Dolphin och satte mig under nålen för tredje gången i mitt liv. Hade förberett med ett tjock lager Emlakräm och det hjälpte bra. I alla fall i början, sen kändes det mer och mer ju längre hon höll på.
 
Principfast eller inte, skit samma, jag är helnöjd med min nya tatuering! (Fattas bara att jag springer iväg och köper en sån där smartphone nu också......Emoji)
 
 
 
Kommentera inlägget här: