theJensens

om allt och inget - och lite till

Hur bär man en swoncho?

Kategori: Jag, Mode, Virkning

Under återhämtningen från min förkylning hann jag i helgen klart med en swoncho i svart. Poncho + sweather = swoncho. Alltså en poncho med ärmmuddar. Svårare än så är det inte! 😊

Ponchodelen virkade jag i ett mönster som kallas för basket weave på Google och sen gjorde jag ärmmuddarna ribbvirkat. 

Har aldrig tänkt mig som en poncho-/swoncho type of girl, men jag blev faktiskt rätt nöjd! Nu är frågan bara hur sjutton man bär en swoncho under vinterjackan? Är det ens möjligt? Eller ska man måsta ta den en påse vid sidan om? Och är det i så värt det? Många frågor blir det.....

KOMMENTARER:

  • Eja säger:
    2016-02-23 | 07:36:32

    Den var ju snygg och ovanlig. Du får vänta med att använda den till våren, då kan du ha den utan jacka.

    Svar: Smart! Så får jag göra om jag inte kommer på nåt annat bra sätt
    Emma Jensen

Kommentera inlägget här: