theJensens

om allt och inget - och lite till

haha! min son skrämmer slag på folk! =)

Kategori: familjen

Idag har jag och Adrian haft en riktig mother/son dag (ja... eller vilka dagar har vi inte det?!) med bio. Vi gick och såg "Elias och jakten på havets guld".
Det var Adrians första bio besök så han tyckte att bara komma in i entrén var spännande. Filmen verkade han oxå gilla, han satt som klistrad och glömde tom att äta av sitt godis han hade fått. Men den var nog lite läskig för jag märkte vid nåt tillfälle att höll för öronen och nångång sa han att han ville hålla mig i handen.

Det var så roligt; på vägen till bion fick jag en mindre nys-attack och självklart skulle Adrian härma mig överdrivet högt.
Just när vi gjorde det passerade vi två fjortis-tjejer som stod och tjuvrökte och drack kaffe ur varsin take away-mugg som dom säkert hade köpt för sitt surt förtjänade (?) studiebidrag.
Den ena tjejen blev så rädd när Adrian "nös" att hon tappade sin mugg rätt ner i marken! (Som jag dessutom såg var näst intill full.)
Jag låtsades som jag inte såg vad som hände, ifall hon typ skulle kräva mig till att köpa henne en ny mugg kaffe pga att det var min son som skrämt henne (man vet ju aldrig med fjortisar!) och försökte hålla mig för skratt. Gick sådär bra.... hehe!

KOMMENTARER:

  • Ankan säger:
    2011-03-31 | 20:59:38

    hahahaha det hade ja velat se =)

Kommentera inlägget här: