theJensens

om allt och inget - och lite till

Jag och Mina Projekt!

Kategori: familjen

Det är nästan så jag blir less på mig själv!!
Inte nog med att jag har två födelskort att göra och en halvfärdig tavla att måla, så hittar jag på fler saker jag ska pilla med!
Senaste projektet jag påbörjat är en stickad filt.
Kom ju på att det kan vara gosigt att ha i soffan till hösten när det blir lite småkyligt!
Suck på mig!! Och helst ska jag ju göra allt på en gång... ...

Bakat lite har jag oxå hunnit sen sist jag skrev. Lite daimrulltårta och pecanpaj har det blivit.

Imorse fick vi äntligen vårat hem för oss själva!! Gubbarna var här och bytte bort bygglåset till vårt gamla lås som bara vi har nycklarna till.
Så nu kan man börja bajsa med öppen dörr igen, om man vill!! =)

Adrian har i två nätter varit blöjfri.
Första natten gick jättebra. Inte en droppe i sängen och han gick duktigt på toa på morgonen.
Inatt vaknade vi dock av ett iltjut vid ett-tiden av att han hade kissat på sig.
Han hade iof druckit väldigt mycke juice på dagen....
Får se hur vi gör ikväll med blöjan. Har hört att man inte ska sätta på den igen efter man tagit av den. Ska visst göra barnet förvirrad.

                     
Dante gjorde scen-debut i söndags med kören på Lisebergs stora scen!

                     
                           Daim-rullis                    Pecanpaj

                                      Mina små odlingar!
                     
                         Melon-plantor                    Physallis

KOMMENTARER:

  • Mamma/Mormor/Kerstin säger:
    2011-05-27 | 17:57:06

    Är det Dante i något blått i bakersta raden?

  • Mamma/Mormor/Kerstin säger:
    2011-05-27 | 18:10:55

  • Emma säger:
    2011-05-28 | 11:37:44

    Nä, dante är på främre raden nästan längst till höger.

  • Mamma/Mormor/Kerstin säger:
    2011-05-28 | 13:41:03

    Har han en gulgrön jacka?

  • Emma säger:
    2011-05-28 | 18:53:37

    Nä det är han som står bredvid

  • Catharina säger:
    2011-05-29 | 17:11:23
    Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/cathscorner

    Så mumsigt med dajm och pecan... En stickad filt låter ambitiöst och borde väl ta sin lilla tid. Väntar med spänning på bildbevis när den blir klar. Kram kram

Kommentera inlägget här: