theJensens

om allt och inget - och lite till

Senast lästa: "Hemligheten på Mercy Close"

Kategori: Böcker

Nu kanske ni trott (hoppats?) på att jag slutat läsa och recensera böcker här i min egen lilla bokhörna. Men tji på er! Så är icket fallet. Dock är skönlitteratur och tentaplugg en dålig kombination och tiden har liksom inte riktigt räckt till för dem båda. Hade varit guld om jag hade hittat en bra roman som innehöll massa kroppsdelar på latin, mixa nytta med nöje, men det har jag dessvärre inte gjort...
 
Författare: Marian Keyes
 
Betyg: 4
 
Mitt omdöme: Asså, hon skriver ju så himla roligt och på sina ställen så igenkännande! Det var flera gånger jag kom på mig själv med att skratta högt åt det hon skrev. Emoji Gillar också att hon skriver om samma familj (familjen Walsh) i sina böcker, fast från de olika familjemedlemmarnas perspektiv. Till min stora glädje har jag också upptäckt att det finns en ny bok att tillgå. Denna gång från mamma Walsh synvinkel. Emoji
 
 
 
Kommentera inlägget här: