theJensens

om allt och inget - och lite till

Min lilla oas

Kategori: inredning

En rosa hortensia, en kruka med tre plantor lyckliga Lotta, tre omplanterade och nyutsatta dahlior som jag fått av snälla arbetskompisen (thank you, JH), en liten kruka luktärtor, en stackars tomatplanta som står i ett hörn och har sett betydligt bättre dagar - men dock ej död än och med två små tomater på gång - och en herre jävla massa hängkrasse både högt och lågt och lite på sidan (gick helt bananas med hängkrassefröerna förut i våras).
 
När, eller kanske snarare om, jag lyckas få allt att blomma har jag en prunkande balkong att se fram emot i sommar. Den som lever får se! Eller om det överlever får jag se....
 

KOMMENTARER:

  • Mamma/Mormor/Kerstin säger:
    2015-06-30 | 20:46:49

    Det ser fint ut. Grattis.

Kommentera inlägget här: