theJensens

om allt och inget - och lite till

Äta, jobba, träna

Kategori: Jag

Så har mina dagar sett ut de senaste tre, fyra veckorna. Att varva det med att laga mat, hjälpa ungar med läxor, tvätta och andra tråkiga måsten i vardagen har gjort att jag inte hunnit så mycket mer än så. Därför har det inte blivit nå vidare uppdatering här inne på ett tag.... 

Nu känns det dock jävligt surt att måsta avboka alla bokade pass på Fysiken den närmaste veckan bara för att kroppen tydligen har bestämt sig för att bli lite förkyld! Fast inte så förkyld att man får feber och kan stanna hemma från jobbet med godtagbar ursäkt. Nähä då, man ska bara få en sådär lagom dos med snor och halsont så man känner sig hängig men fortfarande i sina sinnes fulla bruk och fullt kapabel till att sköta sitt arbete, men ändå för dålig för att träna. 

Såklart ska detta ske när man äntligen har tagit sig i kragen och kommit in i träningen, man känner sig starkare och orkar äntligen springa sina varv i joggingspåret!

Nä, nu hoppas jag på att detta går över snabbt så jag kan börja träna igen innan jag fördegar mig alltför mycket. 

Halvsnoriga kramar på er!
Kommentera inlägget här: