theJensens

om allt och inget - och lite till

Mellandagsrea!

Kategori: familjen

Varje år brukar jag få ialla fall en liten bunt med presentkort i olika former och valörer. Min vana trogen brukar jag spara mina kort tills jag verkligen behöver köpa något eller möjligen lägga undan dom väskan tillräckligt länge för att glömma av dom. Därmed får jag en glad överraskning sen när jag väl hittar dom igen! :)

Men inte i år, mina vänner! Nej, i år var jag och mannen ute redan på annandagen på en liten shopping-tur. Jag var ute efter ett par jeans och en ny Bh. Visst, det var mycke folk i affärerna att trängas med och långa köer till kassorna, men det var det ta mig tusan värt! För där, mitt på reabordet på JC, hittade jag precis dom jeansen jag var ute efter - till halva priset! :) Presentkortet som var avsett för ett par jeans, räckte hux flux till två par.
Ohh, vad jag gillar att fynda! :)
       
       
                       (fast mina jeans var en nyans ljusare)

Bh:n rea-köpte jag oxå, fast på KappAhl.
Mannen fick fyndat sig ett par gympa-dojor, så nu är det bara för han att gå ner till Fysiken och börja träna!

Påminn mig nästa år att gå ut direkt efter jul och sätta sprätt på mina presentkort! Ja, asså om jag får några, vill säga :)
Kommentera inlägget här: