theJensens

om allt och inget - och lite till

En Ledig torsdag...

Kategori: familjen

Sitter och pular lite på datorn... Kollat lite mail, senast som hänt på facebook, gör en ny musiklista på grooveshark mm.
Det är så typist när man (jag) ska göra ny musiklista, kommer jag aldrig på nåt bra att ta ner! Så om det är någon som har något förslag, tar jag gärna emot dessa!
På tal om musik så hörde jag Renegade fives nya singel häromdan. Jättebra!!! (Fast den fanns inte på grooveshark...) Något rockigare än låtarna från gamla skivan och nya sångaren gör sig utmärkt i bandet!
Ser framemot att lyssna på hela nya skivan.

Knappade in på tandemhopp.se förrut oxå för att kolla eventuella tider att utnyttja presentkortet jag fick av mannen i fördelsedags present.
Har funderat så smått på att hoppa redan i helgen, är riktigt sugen!
Men när jag kom in på deras hemsida fick jag en ilande känsla i kroppen. När jag sedan klickade vidare för tidsbokning blev jag nästan skakig och började hypervenlitera. Hur ska detta gå?!
Bokade ingen tid (fast det fanns ledigt på lördag) måste få ordning på mina nerver först!
Jag lär ju ha lite dödsångest när jag står där uppe i planet och ska kasta mig ut!!
Fast en liten tröst är ju att OM jag dör då så drar jag ialla fall med mig en till i fallet. Så jag blir inte ensam på min resa till heaven or hell!

Vilken glad överraskning jag fick när jag kollade statestiken för min blogg igår!!
Massa (ty 7) snälla inlägg från helt okända människor som varit inne och kikat i bloggen. Och hela 21 besökare  på bara en dag hade jag haft!!!
Nu närmar jag mig "BlondinBella" med stormsteg!! =D

KOMMENTARER:

  • Kenth Jensen säger:
    2011-05-21 | 07:41:20

    Man skall ha en ilande känsla i kroppen, det är en del av grejen. Du behöver inte kasta dig ut själv, det fixar han eller hon du hoppar med, du klarar det, go for it...... Jag vill inte vara ensam i släkten.

  • Catharina säger:
    2011-05-23 | 21:28:56
    Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/cathscorner

    Go, go, go Blondinbella:) Ska bli kul att se bildbevis från tandemhoppet framöver så kör nu vet ja....

Kommentera inlägget här: