theJensens

om allt och inget - och lite till

Summa summarum av vecka 4!

Kategori: familjen

En rätt deppig vecka har det varit för min del. Och det kommer ju hålla i sig ett bra tag till, kan jag tänka, ända tills... ...

Ett annat namn man kan sätta på denna veckan är träningsvecka. Ja, visserligen har jag bara varit och tränat 2 gånger, men om man räknar om det i procent så är det faktiskt 200% mer än på typ 6 år! (Då räknar jag inte med de gånger jag smygtränar med promenader och liknande)

I torsdags var jag och Annix, som bekant, nere på fysiken och svettade loss. Det blidde ett pass Afropowerdance. Jag tyckte det var rätt roligt, lagom svårt och ganska svettigt. Däremot kunde man ju få lättare krupp på musiken som bara innehöll trumslag.

Igår fick jag med mig en annan Annika på ett Zumba-pass. Har länge velat testa det och detta var ju ett ypperligt tillfälle då det var gratis:) Det var oxå riktigt roligt att svänga på höfter, axlar och bröst, men en aning svårare än ApD. Minuset med detta pass var att instruktören gick igenom de olika stegen så fort att det var lite svårt att hänga med!

Hade gärna velat fortsätta träna nu, men har inte råd med nåt kort så jag får väl snällt vänta tills nästa år då de har öppet hus igen.... :/

Nä, nu ska jag sätta mig i köket och gå in i pyssel-koma. I got a card to make!! :)
Kommentera inlägget här: