theJensens

om allt och inget - och lite till

Dagens outfit

Kategori: familjen

Fy bubblan vad jag har känt mig stilig idag:) En på tok för kort svart t-shirt med stor bandit rock-logga fram på bröstet, som slutar ett par centimetrar ovanför naveln. Till det ett par mörkblå sidenbyxor a la pyamas-modell med ett gäng centimetrar för långa i benen och så höga i midjan att jag fått vika ner kanten. Snyggt eller hur?
 
Vadan denna utstyrsel kan man ju undra. Ja, inte har jag beblandat mig med allmänheten idag kan jag ju säga;) 
 
Däremot har vi påbörjat projekt Home Makeover: Sovrum. Har gått i tankarna ett bra tag och tack vare en Nisse som sparkade igång oss imorse och hjälpte oss fixa färg, har vi nu äntligen kommit igång:) Ja, halva dan gick ju åt att rensa ut och städa förstås, men nu är två väggar färdigmålade och resten tar vi imorrn.
 
Sovrummet som Gud glömde. Det har faktiskt sett ungefär lika stökigt och oorganiserat ut i alla de åren jag har bott här. Det har lixom bara fyllts på med skit...
Snyggve, eller hur?!:) Man kanske skulle starta en modeblogg istället...
 

KOMMENTARER:

  • Annelie W säger:
    2012-08-01 | 13:09:28
    Bloggadress: http://ochdagarnagar.blogspot.com/

    Ja, starta en modeblogg!! "Mode på Norrländska" eller nåt ;p Duktiga ni är med målningen, brukar ju bli så bra när det är klart.

Kommentera inlägget här: