theJensens

om allt och inget - och lite till

Hello, omtenta!

Kategori: Plugg, Pyssel

Ja,så kändes det före och så känns det även nu efter jag har skrivit den där anatomi-tentan. Detta trots en massa timmar av pluggande denna veckan med ungefär tio timmar per dag. (Kan ju meddela att det där nyårslöftet jag dumt nog avlade tidigare i vintras, sket sig fett mycket!!!)
 
Under alla dessa timmar av läsande, skrivande och ännu mer läsande, har jag hela tiden känt mig ofokuserad, okoncentrerad, omotiverad och riktigt jävla ointresserad. Det där med endokrina grejer och annan skit var verkligen inte min kopp av te!
 
Efter tentan gick jag på stan och tröstköpte mig massa garn. Så nu ska jag sticka bort mitt huvudbry i en ny tubhalsduk! :)
 
Jag vet då vad jag gör den 11 mars kl. 16....
 
 

KOMMENTARER:

  • Farfar, Kenth säger:
    2013-02-21 | 22:19:08

    Kom igen Emma det grejar du. Jag tror pä dig.

    Svar: Tack Kenth, men jag är ändå rätt övertygad om att det blir en omtenta för min del! Men jag verkar inte vara ensam i klassen om den känslan.
    Emma Jensen

Kommentera inlägget här: