theJensens

om allt och inget - och lite till

2014-05-27

Kategori: familjen

Jag ska inte bli en sån där tråk som bara skriver om varje gång jag lyfter arslet ur soffan och traskar ner och tränar i någon form, bara för att fiska efter bekräftelse eller beröm om hur duktig och hurtig jag är. Absolut inte. Jag lovar!!
 
Fast idag måste jag bara inflika med att jag var på min andra joggingtur efter nystarten i söndags. Idag fick jag inte med mig Dante så det blev till att springa mol allena. Och trots att jag led av träningsvärk i låren från hell orkade jag springa en bra bit längre i ett svep än i söndags. Det blev faktiskt hela två uppförsbackar och flera meter planmark längre den här gången. Yeayh!
 
Mitt första delmål är att komma runt ett helt varv i ett svep och nu är det inte så långt kvar. Emoji (Kom just på att om jag springer åt andra hållet blir ju uppförsbackarna nerförsbackar och då kanske jag uppnår mitt delmål snabbare.....)
 
Så där. Nu har jag fått det ur systemet. Nu skriver jag inte mer om sånt. Tills nästa gång....
 
Bjussar på en bild från förra veckan då Adrian hade idrottsdag nere i Slottskogs hallen med skolan. Jag var oxå med, mest för att få ha pannkakspicnic Emoji
 
 
 
Kommentera inlägget här: