theJensens

om allt och inget - och lite till

Härliga söndag

Kategori: familjen

Fy bubblan vad härligt det är att vakna upp en solig söndag och känna att man har haft en såååå lyckad och trevlig långhelg på alla sätt och vis! Fredagens trevliga födelsedagskalas tillsammans med gårdagens överraskningsfest där borta i Bagaregården kunde knappast ha blivit bättre, och jag kan än en gång konstatera att attans vad trevliga människor jag känner!
 
Och helgen är ju för tusan inte slut än! Om ett tag ska jag och lilla A även hinna åka och hämta upp en symaskin som jag köpt av en vän, och kanske äta en glass eller två i solskenet.
 
En kaffe på det?!
 

KOMMENTARER:

  • Eja säger:
    2015-05-03 | 11:46:15

    Instämmer, jag var ju med på båda tillställningarna och vi hade så trevligt och roligt.

  • Eja säger:
    2015-05-03 | 11:46:16

    Instämmer, jag var ju med på båda tillställningarna och vi hade så trevligt och roligt.

Kommentera inlägget här: