theJensens

om allt och inget - och lite till

Nu ger jag upp!

Kategori: Virkning

En får be om ursäkt, men nu skiter jag i det här. Vette fasiken hur jag tänkte när jag på ett mycket ogenomtänkt sätt lovade att jag skulle skriva ner och dela med mig av mönstret på cirkelkoftan min. Påbörjade en ny kofta för att kunna skriva ner hur jag gjorde allteftersom. Har nu kommit halvvägs på den koftan. Inga problem alls att virka en ny, men att få ner det på pränt på ett pedagogiskt sätt går ta mig tusan inte! Har även provat att ta kort på de olika momenten för att underlätta. Det gjorde det icke!
 
Så nu ger jag upp. Det blir inget med det. Sorry, alla goa och glada medvirkare som hade hoppats på ett mönster (det hade jag oxå). Är det dock ändå någon som vill ge sig i kast med att göra en sådan kofta, svarar jag gärna om det behövs frågas om råd. Det är bara att maila, ringa, sms:a eller teleportera sin fråga till mig så ska jag svara efter bästa förmåga.
 
Note to self: Lova inte bort mönster som jag inte har!
 
Den påbörjade koftan i befintligt skick....
 

KOMMENTARER:

  • ronja säger:
    2015-05-30 | 20:10:27
    Bloggadress: http://www.autre.fi/bloggar/streetstyle/ronja-flygare

    fint!

  • Carina säger:
    2015-06-02 | 20:17:47

    Tack för att du ändå gjorde ett försök :)

  • Helene säger:
    2015-06-21 | 12:09:34

    Hej! Synd på mönstret men tack för försöket :) Jag tänkte ge det ett försök ändå men det var inte lätt. Vart på cirkeln börjar och slutar du göra rakt?
    Har du en mail jag skulle kunna få ifall det behövs?
    Tack :)
    /Helene

    Svar: Hej Helene! Jag gjorde rakt ner till min höft ungefär. Självklart får du maila vid fler frågor! Min mailadress är [email protected]. :)
    Emma Jensen

Kommentera inlägget här: