theJensens

om allt och inget - och lite till

Så var det tydligen dags igen

Kategori: Jag, Jobb, Plugg

I tisdags fyllde jag år igen. Ett helt år blev jag som urologsekreterare. Och då var det visst dags att sätta sig på skolbänken igen. Men denna gång blir det bara en kortis i lärosätet på Molinsgatan. Ska bara låtsas vara plugghäst i fem dagar totalt, sen får det vara nog (för den här gången). I onsdags började jag nämligen min utbildning som handledare och vägen dit korsar den gamla skolan i Landala.
 
Ja, har inte så mycket mer att säga om det egentligen, mer än att det är fruktansvärt sövande att sitta och lyssna på föredrag en hel dag och att det var kul att få träffa de två gamla klasskamraterna som också går utbildningen igen! Men det ska bli jädrans skönt att få gå tillbaka till jobbet imorgon igen och få göra nåt som håller mig vaken om dagarna. Emoji
 
Hemläxa....
 
Kommentera inlägget här: